carola-abroad.reismee.nl

Amsterdam (in 't Nederlands + in English)

(Naar beneden scrollen voor de Nederlandse versie. / Scroll down for the Dutch version.)

Dear all,

In case you were wondering: I'm still alive

Laughing
, still in Auckland (New Zealand),still living with Peter & Margaret and still working as a Personal Assistant 5 days a week. Work, accommodation and location will all remain the same until August 10. From August 11 onward, I'll be unemployed and hopefully, I'll be spending some time on a Pacific Island before I return to Amsterdam on August 30. Yes, I'll be going back to the Netherlands. I have to, unfortunately. On August 30, I'll fly from Auckland to Amsterdam with a 2 hour stopover in Los Angeles. On August 31, I'll land at Schiphol airport.

I'm sad that my around-the-world trip will be ending soon. I was just starting to get the hang of it! ;-) At the same time, I realise that I still have more than two months to enjoy New Zealand - although, it's a lot less enjoyable now that it's winter (too cold for me!). I intend to enjoy the rest of my time abroad as much as possible and I know I'll be taking heaps of wonderful memories with me when I fly back to the other side of the world.

Have a wonderful weekend!

Hallo allemaal,

Voor het geval jullie het je afvroegen: ik leef nog

Laughing
, ik ben nog steeds in Auckland (Nieuw-Zeeland), ik woon nog steeds bij Peter & Margaret in huis en ik werk nog steeds 5 dagen per week als Personal Assistant. T/m 10 augustus zullen mijn woonplaats, woonomgeving en werk niet veranderen. Vanaf 11 augustus ben ik echter werkeloos. Op 30 augustus vlieg ik terug naar Amsterdam (helaas kan ik niet in Nieuw-Zeeland blijven... L), maar ik wil heel graag voor mijn vertrek een weekje naar een tropisch eiland. Op 30 augustus vlieg ik van Auckland naar Amsterdam via Los Angeles (in LA heb ik twee uur de tijd om over te stappen). Op 31 augustus kom ik aan op Schiphol.

Ik vind het heel erg jammer dat het einde van mijn wereldreis in zicht is. Ik begon juist de smaak te pakken te krijgen! ;-) Tegelijkertijd realiseer ik me dat ik nog ruim 2 maanden van Nieuw-Zeeland kan genieten - hoewel, genieten? Het is hier nu winter en dat is een stuk minder aangenaam (veel te koud voor mij!). Ik ben van plan om nog zoveel mogelijk van mijn verblijf in het buitenland te genieten. Wanneer ik terug vlieg naar de andere kant van de wereld, weet ik één ding heel zeker: ik neem bergen mooie herinneringen mee.

Prettig weekend!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active